Orjinal Mesajı Yazan: okan_fener
eğer ilk formansa güzel olmuş başarılarının devamını diliyorum
Evet ilk formam ve saol yorumun için , sanda başarılar dilerim ...
Orjinal Mesajı Yazan: Die for You
walla kardeş forman güzel bnde şu an forma yapmaya başladım ama bişi sorim sana bu arma we reklamları nası koyuyoz formaya??
Çok uzun bir iş deil , ben sana açıklayayım , bedne ilk olarak hrekes photoshopta formanın templatini açıyom ve renklreine göre boyuyom , sonra sıra logolara gelince , yaptığım formayı kaydediyom , ve Macromedia Fireworks te açıyom , direk olarak istediğim resmi kolayca üstüne koyuyom , tabi ben photoshop yerine daha öncedende fireworks kullandığım için bunu yapıyom çünkü photoshop ta beceremedim :D
Herkese yorumları için teşekkürler , devamı geliyor ...