arkadaşlar ben fifa 06 yı 1280x1024x32 high ta oynuyorum ekran kartım ge force fx 5200 256 mb we son wersiyonunu update yaptım(78.03)wede direct x 9.0c yüklü ama ona rağmen uzun kollu futbolcuların (rooney) gibi formalarının kolları uzaktan biraz yırtıkmış gibi o sizdede oluyormu?bu neden olabilir :(