ahmetaydın ben fifa 2005 oynuyorum ama ingilizcem iyi değil hem türkiye süperligine türkçe yama nasıl ekleyebilirim yardım edebilirmisiniz?
Maxpayne1905 pek bilmiyom ama galiba tslyi yapınca onuda aynı anda bir pakette yapıyorlar yani kısacası ikisini aynı anda yapıyorlar bunuda creation centre 2005 ile yapıyorlar
mete_kaan33 Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil Evet ikiside aynı yamada yer alıyor hangi yama anlamadım ve hangi siteden indiriliyor bilgileriniz için şimdiden teşekkürler arkadaşlar :D şimdilik bye
mete_kaan33 Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil Evet ikiside aynı yamada yer alıyor geldiysen gssarrafgil msn i aç adresim mete_kaan33@hotmail..com