cHoLdAxX Mrb arkadaşlar, Outlook Express 6 kullanıyorum. Gmail hesabımı nasıl ekleyebilirim? Şeyde takılıyorum hep: POP3, HTTP, IMAP gibi 3 seçenek sunuyor bana, burda hangisini seçip ne yazıcam bilmiyorum
zözden Gmail hesabını aç.Setting e gir.(Aslında gmail türkçe oldu).Neyse ben ingilizce anlatim.Forwarding and POP a tıkla.Sora Enable pop all mail yap.3. satrın altındaki Configuration instrictions a tıkla.Açılan pencerede hangi outlook sürümünü veya hangi progarmı kullanıyosan onu seç.Daha sora nasıl yapıdlığını resimli olarak görcen...
muzzy..! POP u seçiyorsun bu arada ayrıca gelen sunucu pop.gmail.com port:995 giden sunucu smtp.gmail.com port:465
ufuk_abay ya arkadaşlar ben gmaili yaptım yani outlook express bağlanıyo maillerimi okuyabiliyorum ama mail yollayamıyorum neden acaba bi yardım edin yaf önemli