Arkadaş geleceğin Black God u falan değil şu anda Black God çünkü 2 ay önce çizdiğim ve şu an bakınca iğrenç te bulsam çizmiş olduğum formalarımı çalmış kendisi
ve sadece transparan yerleri değiştirip yayınlamış hemde benim forumumda , yani eh insaf insan gider başka forumda yayınlarda belli etmez yani gözümün dibinde ne cesaret anlamış değilim



sadece transparan yerleri değiştirip cola turka logosu eklemiş ki o logolarda bana ait işte üstteki formalar benim 2 ay önce çizdiğim ilk fb formalarım kendisinin verdiği link e bakarsanız aynı formaları göreceksiniz bu adamla aynı takıma gönül vermekten utanıyorum ya
forumda bi akıllı senmisin bak elalem ne güzel forma çizmeye başlıyo ve zamanla iyi oluyo sende bak döküman a öğren çizmeyi ayıp ama
eğer bu msj a 24 saat içinde mantıklı bi açıklama yapmassan 3 ay ban seni bekler söliim