WeXoN Arkadaşlar yardımcı olun lütfen, demoyu acıyorum, acılcak gibi oluyor ondan sonra aynen windows a geri donuyor.. Ekran kartım Geforce Ti4200..
WeXoN inanmıyorum ya. ben unzip yapmıstım. benim calıstırmaya calıstıgım ama calısmayan daha setupp ıymıs.. sildim tekrar actım.. şimdi install yapıyorum.. demin niye olmadı acaba.. sağol mblast