bitirenadam Arkadaşlar ben oyunda menajerlik yapmak isiyorum , kupa maçına gitmek ama aynı zamanda transferler felan yapmak istiyom , nasıl olcak bu ? ayrıca ben oyunu nerden kaydederim??? :,( :scnbebek: :confused: