arkadasalar herhangı bı expander veya ını edıtlemesıyle world class(bazı expanderlar bence ıse yaramıo)oynamayı basaran yada bulan warmı?
bazen cok ıyı oynuolar 3 gol bırden yedıgımı hatırlıom yanı oyunu ıyı oynar bılmeyen bırı deılm degısıklıgı fark edıosun hemen daha ıyı pas yapıolar kanattan kanada top atıolar ve en onemlısı kolay top kaptırmıolar.....
bu arada oyunda we 9 ve pes tekı gıbı 5 inci bı zorluk sevıyesıde war onuda solıym...... :sly: