tamas arkadslar biliyosunuz tcm 2005'te fifa 2002 3d maç efektleri kullaniliyor!fifanini ini.big dosyalariyla tcmninkini degistirsek olurmu?(bide creation centre gibi bi program varmi tcm için)simdiden tsk!!!!