rapper Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Ülker AKP'nin diye biliyorum ama siyasete girmeyelim. Evet mümkün olduğunca cola içmemeye çalışıyorum bende ewt adamım bence de siyasete girmeyelim
Thor Birisi Cappy içelim demiş ama Cappy de Coca Cola'ya bağlı. Aynı Powerade gibi. Gatorade de Pepsi'ye bağlı. Sadece kendi adı olan ürünlere değil diğerlerine de dikkat edin. Neredeyse bütün içecekler iki markadan birine bağlı.
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: rapper arkadaşım ülkerin hisselerinin baya bi bölümünü tayyip erdoğan almıştı sanırım şuan oğluna bıraktı... ee nolmus yani Tayyip Erdogan zarar yapsin diye Cola Turka mi icmiyelim mantiga bakya. Tayyip Erdoganin sucu ne ?
rapper kardeşim naparsan yap ya herkes özgür deilmi ben içmiorum Allah Allah benim gibi düşünenler içmeyebilir sanane ben sana içmeyeceksin dedimmi...
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN ee nolmus yani Tayyip Erdogan zarar yapsin diye Cola Turka mi icmiyelim mantiga bakya. Tayyip Erdoganin sucu ne ? Şimdi bu soruna çok güzel cevap verirdim ;) ama LÜTFEN SİYASETE GİRMEYELİM DAHA ÖNCE DEDİĞİM GİBİ :mad:
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Şimdi bu soruna çok güzel cevap verirdim ;) ama LÜTFEN SİYASETE GİRMEYELİM DAHA ÖNCE DEDİĞİM GİBİ :mad: hala Recep Tayyip Erdogani cekemeyenler var ya
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN hala Recep Tayyip Erdogani cekemeyenler var ya Of yeter konuyu saptırma ve siyasete girme allah allah laf dinle :mad:
rapper Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN hala Recep Tayyip Erdogani cekemeyenler var ya kardeşim herkesin farklı görüşleri olabilir...sanane arkadaşım sen istediğine inan istediğini destekle biz istediğimizi yapalım.
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Of yeter konuyu saptırma ve siyasete girme allah allah laf dinle :mad: kendin atmadin mi sen Receo Tayyip Erdogan ismini ortaya sonra niye cevap yaziyorsun