KalkVeSavas şut çektim,rakibe çarptı,spiker hand of ball gibisinden bişeyler dedi,sonra yavaş çekimde gösterdi eline çarptığını,sonra firikik kullandım..birsürü oynadım ilk defa görüyorum.öpüyorum burdan ea yı,çok beğendim..
SoniC Fifa'da bu sene gelişmeler var,Özellikle ince noktalar.Tıpkı sims gibi oynadıkça yeni şeyler gözümüze çarpıyor :)
KalkVeSavas Ben oyuncunun topu önüne aldıktan sonra,tökezleyip düştüğünüde gördüm 1 kez.sonra emekliyordu
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: Kerim bu özellik cldede vardı fifa06'da saha kenarında t.direktör varmı cldeki gibi ??? Var diye duymuştum.