torcu35 Niye iki konu açmışsın diyecem ama herhalde yanlışlıkla olmuştur;)Aslında güzel bir komedi ayrıca argolar farklı,güzel bir tat vermiş:)Yalnız bu aralar Ferhan Şensoy'da bir komünizm takıntısıdır gidiyor.Adam önce kitap yazdı komünizmle ilgili sonra da komünizm geçen bu film...**Adam herhalde komünist olmaya karar verdi**:cool:
burakclopedia öncelikle evet haklısın yanlışlıkla iki konu açtım ikinciside beni ferhan şensoy deil onun filmi ilgilendiriyor kominist se kominist ben deilim ya cevap verdiğin için tşk
ufuk_abay fim acaip komik mükemmel bi film ayrıca Pardon filminide izlemeniz şiddetle önerilir. film kopardı beni :D:D Ya Man!!!
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: torcu35 Niye iki konu açmışsın diyecem ama herhalde yanlışlıkla olmuştur;)Aslında güzel bir komedi ayrıca argolar farklı,güzel bir tat vermiş:)Yalnız bu aralar Ferhan Şensoy'da bir komünizm takıntısıdır gidiyor.Adam önce kitap yazdı komünizmle ilgili sonra da komünizm geçen bu film...Adam herhalde komünist olmaya karar verdi:cool: zaten komunist :) yaw sen bunu nerden biliosun demeyin adam her yerde sölüo bunu filme gelince: film de küfürler dışında öyle gülecek bir taraf yok. küfürler de belli bir yerden sonra sıkıyor. hatta sinemaya gitmiştim bu film için ve 62. dk dan sonrasını izleyemedim uyudum :D:D:D:D ciddiyim :cool:
burakclopedia arkadaş allaha şükür biz allahımıza inanıyoruz onun kominist olması bizi ilgilendirmiyor biz onun filmini seviyoruz olay bu
rapper Orjinal Mesajı Yazan: burakclopedia arkadaş allaha şükür biz allahımıza inanıyoruz onun kominist olması bizi ilgilendirmiyor biz onun filmini seviyoruz olay bu Allah'a şükür biz inanıyoruz Allah'ımıza ama o senin söylemek istediğin komünist deilde ateist olmasın nese konuyu deiştirmeyeyim aynen devam...
Spocket Hatırladığım, çok ilginç bi film olmasaydı, çok komik değildi, ama seyirlik, eğlencelik, değişik bi filmdi... İzlenilmese bişey kaybettirmez... Tabi film çıkalı da baya oldu...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: burakclopedia arkadaş allaha şükür biz allahımıza inanıyoruz onun kominist olması bizi ilgilendirmiyor biz onun filmini seviyoruz olay bu de birileri yine başka bir tarafından anlamaya bayılıyor. arkadaş galiba komünist olmaya karar verdi demişti ben de ona cevaben zaten komünist dedim maşaallah yine olayı Allahsızlığa kitapsızlığa çektiniz. komünist deniliyor zaten ateist değil. biraz ağır olduysa kusura bakmayın ama bu bana yapılan kaçıncı bilemiyorum..