**Beyler Ben daha onceden 2,0 yamasını sorunsuz kullanıyodum halada kullana biliyorum ama 3,0 denedım ve calısmadı calısmıyorda pes4.exe tıklayınca sıyah ekran cıkıyo daha sonrada kayboluyo sorun neyden kaynaklanıyor bılen arkdş.lar varsa yardımlarını beklerım saoll.! ;)**