iyi o zaman bunu cozumunude yaz,madem olan konuya yeni thread açiosun, bende .NET kurulu yukledim,actim trainer 1 , actim sonra oyunu,F10 a bas1orum oyundayken,ama Trainera geri dönüp bana "DEMO not found " dio, bulamio yani demoyu,Oyunun klasorune bile att1m orda calistirdim bi ise yaramio, ki ReadMe de istedigin yerde calistirabilirsin yazmasina ragmen...al coz bu problemide,sana helal olsun dicem.....