Arkadaşlar oyunu gayet güzel oynuyordum ama taki bu YA KA BOOM BOOM görevini yaparken (o görevi bilen arkadaşlar bunu bilir) bombalı arabayı dediği yere götürüyorum bombayı etkin hale getiriyorum, dışarı çıktığımda heryer patlıyo ama tam CJ yi gösterirken oyundan çıkıyo ve gta.exe hatası diyo...
Arkadaşlar bu durumda ne yapabilirim ne olur acele olarak cevap verirseniz çok sevinirim....
Herkese selamlar...