03eagle87 beyler we turka 2.0 kurdum 3.0 da update ettim herşey tamam ama oyuna girerken pes4.exe hatası veriyor...sorun nedir??
gs***forever keşke eski dosyalarını kopyalasaydın artık sağlam bi pes4.exe bulman lazım istersen ben yollarım msn warsa çünkü we turka 2 deki pes 4 exe virüslü onu kopyalamayacaktın...
Mc.Speedy pes 4 .exe calısmıyor kopyalamaycaktın defalarca sölemiştik neyse cd den kopyala eskisini...:)