alper_duim :mad: Özellikle bir fenerli olarak fenerli oyuncu puanlarının düşük verilmesine çok üzüldüm. Yedek ve kadro dışı oyuncular 40-60 larda geziyo ve appiah gibi yıldız bir oyuncuya sadece 77 puan verilmiş. Bi de TS puanlarına bakın!!!!!!!!!!!!!!!!!
soccerman Appiah'ın oyundaki orjinal gücü de 77 . Yani değiştirilmemiş. Zaten normal gücü o. Adamı Zidane falan mı sandınız?:D:D:D:D