edaffy arkadaşlar oyunda biz hakemi bulamadık siz bulursanız seviniriz :D :D :D sadece hakem sarı kartlarda çıkıyo plsss :kusmuk: :kusmuk: :kusmuk:
Durulovic OYUN DEMO OLDUĞU İÇİN HAKEM YOK FAKAT KERİM ABİNİN YAPTIĞI PATCH SAYESİNDE HAKEMİ AÇABİLİRSİN DEMO EXPANDER PATCHİ İNDİR ORDAKİ REFEREE KISMI 0 DIR ONU 1 YAP SONRA KAYDET VE SETUP BAT DOSYASINI ÇALIŞTIR BU KADAR SONRA OYUNA GİR HAKEMLERİ GÖRÜRSÜN