Orjinal Mesajı Yazan: FCPUMAS
arklar Direct x 9.0c yi nerden cekebilirim bir link verin pls...
TAM OLARAK oyuna girmek icin tikladigimda Fifa06 Requires Hardware Graphics Acceleration hatasi veriyor....
aynı hatayı yaşadım ,işte çözümün,şuan kullandığın sürücüyü kaldır,sonra git C: sürücüne Nvidia72.99 şeklinde fln yüklenen klasörüde sil...sonra pc yi yeniden başlat,xp kendi driver ı nı yüklesin...sonra oyunu sil yeniden kur,yeniden kurmazsan olmaz..
bende o hatayı zırp pırt yapıyor,herseferinde aynısını yapıyorum oluyor.