Arkadaslar,
WE9'a Fenerbahce nin tezahuratlarini yukledim ama bir kac tanenin ses kalitesi kotu.
fenerbahcem benim,
haydi soyle,
saldir fenerbahce,
nobre nobre,
fenerbahce sencokyasa (neler oluyor hayatta sarkisi).
forumu aradim ama FB tezahuratlari bulamadim.
yardimci olursaniz sevinirim, lutfen.