Arkadaşlar süper bir yama fakat ismi wer ile başlayan kamerayı açmayın çünkü gol yediğimi bile göremedim ayrıca dynamic'in özellikler 3üncü resimde olan biliyorsunuzdur.Sizin tarafın köşeleri gözükmüyor.Aynı wer gibi göremezsiniz o köşelerden.Karşı takıma geçince kamera yönü karşıya geçiyor.Yani güzel bir efekt veriyor bence indirin.Tele ise biraz alçaltılmış ve uzaklaştırılmış görüldüğü üzere
Pardon arkadaşlar yanlış yazmışım wi ile başlıyor herhalde widescreen mi ne?Tele de de hata var biraz.Taç kullanırken göstermiyor.Korner ve frikikleride bilmiyorum.