ARKADAŞLAR YENİ BİR PES SÜPER LİG HAZIRLIYORUM.GS MAÇLARIIN GİRİŞİNDE GS MARŞLARI,FB GİRİŞİNDE FB ,BJK GİRİŞİNDE BJK MARŞLARI ÇALIYOR.AYRICA TAZAHURATLAR STATLAR MAÇ İÇİ HAREKETLERİ YENİLİYORUM.MAÇTA KÖTÜ KÖTÜ KAVGALARDA ÇIKIYOR.DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM..................... :D :D :D