mafy :,( ya arkadaşlarrr diğer serilerew göre bu seride top kapma çokk zorr adamlar bi oraya bi buraya kaçyoo bide anca onundeyken yada tam yandan gelirsenn topu kapbilyosunn..başak yolu yokmu bunun..!! :confused: