temhem arkadaşlar daha önce sitede bunun açıklaması vardı ama araştırdım heralde silinmiş tekrar bunu yazacak arkadaş varsa memnun olurum.regeditte filan isimler değiştiriliyordu ama nasıl yapacağımı unuttum.lütfen yardım edin :,( :,(
PainkillerEvr3n Orjinal Mesajı Yazan: temhem arkadaşlar daha önce sitede bunun açıklaması vardı ama araştırdım heralde silinmiş tekrar bunu yazacak arkadaş varsa memnun olurum.regeditte filan isimler değiştiriliyordu ama nasıl yapacağımı unuttum.lütfen yardım edin :,( :,( İşletim sistemin Xp ise otamatik olarak tanır.Ama titreşim olmaz.(Eğer cdden veya disketten yüklersen işler değişir tabi):cool:
koraykosker denetim masasından oyun kontrolleri ile ilgili yere gir. daha sonra ekle diyorsun game pad in markasını bul yada direk disketi tak ok de olması lazım
muzzy..! fifa 2005 forumu içinde arama yapabilirsin......... sanırım gamepadin yüklü ama oyun tarafından desteklenmediği için tanımıyor oyun....