w.rooney :D :D :D arkadaşlar fifa 06 demo için forma aranıorrrr.fb gs bjk arsenal v.b gibi klüblerin 05-06 sezonu formaları warsa paylaşımlarınızı bekliyoruz..ben sizinle kit importer programını paylaşmak istedim formalarınız warsa bekliyoruz dosya linki::::::::::http://www.sportskevijesti.com/downloads_zone_fifawebportal_main/pafiledb.php?action=file&id=14 :D
w.rooney arkadaşlar zaten wolfte fb-gs patchi yapıyormuş bizde bu iki takımın 05 -06 formalarını yapsak iyi olmazmı??
dimitradon arkdaslar baska fifa dosyalarını yapmak için programalr varsa verin.bende aslıcam bende suan sizin verdiginiz dosya ve dil dosyalarını yapma var baskaları varsa verin..
Mozzy FB - GS Patchi için uğraşması gerekiyor. Emek isteyen bir iş. Formalarsa Template ler değişti. O yüzden farklı bir çalışma gerektirir mi bilmiyorum. Forma yapmayı denemedim. Ama sizin için bir tane yapmayı denerim forma için. Bir de formalar hangi data dosyasında bilmiyorum. Buna da bir bakayım. FIFA 2005 e göre bazı şeyler değişmiş diyorlar datalarda...
Mozzy İşte yaptığınız formaları import etmek için: http://www.sportskevijesti.com/downloads_zone_fifawebportal_main/pafiledb.php?action=file&id=14
SiNBaD_ Ya arkadaş her yere sormuşsun soru bir kişiye veya bir foruma sor yeter.Ayrıca başka forumları iyi incele