Arkadaşlar fifa06 demoyu kurdum ama tuhaf bir sorun var.Takım seçme menüsünde devamlı takımlar kendi kendine değişiyor.Klavye ve mouse basmadan.Kendi takımımı bir türlü seçemiyorum sağ aşağı advance bölümüne tıkladığımda ise bir türlü geçiş yapmıyor bu sizce neden olabilir ?