Ben We turka 2.0'da indirdim kurdum We 3'üde indirip kurdum ama bazi takimlarin formalari değişmedi..
Besiktas fener cimbom trabzon Ankara Konya Sivas dişindaki takimlarin formalari düzelmedi..
Samsun Chievonun formasiyla mücadele ediyor Sakarya sampdoria'nin problem nerede acaba?
konuyu yanliş yere actiysam özür.
Birde Besiktas tezahuratlarindan elinde olanlar upload edip koyabilir mi diğer topicte ki linkler düşmüş..