Arkadaşlar geçen gün türkiye ligi yamasını kurdum.Müziklere kadar herşey çok iyi ancak formalar yok..Kitserver'ı install edemiyorum."information unavailable" diyor sadece.pes4 D klasörüne kurulu acaba sorun bundan kaynaklı olabilir mi?Ya da herhangi bi çözüm öneriniz var mı..Lütfen cevapsız bırakmayın.. :,(