-Connect- Bu yama ile FIFA 2006 Demo, %100 Türkçe oluyor. eng.db'yi **C:Program FilesEA SPORTSFIFA 06 Demodatacmnfe**'de ki eng.db ile değiştiriyorsunuz ve oyuna giriyorsunuz. Bu kadar... :) İyi oyunlar... %100 Türkçe diyorum ama 1-2 yer görmemiş olabilirim. Özel mesajla bildirirseniz düzeltirim... Fifa">http://rapidshare.de/files/4695242/Fifa06DemoTR.rar.html>Fifa06 Demo Türkçe'yi indirmek için tıklayın... - Rapidshare Fifa">http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=044CD45XD1JY60JJ1KERK4M93W>Fifa06 Demo Türkçe'yi indirmek için tıklayın... - YouSendIt NOT: 1- Demo ile ilgili yazı değişmiyor. ( İngilizce kalıyor. ) 2- MY FIFA 2006 Türkçe olmadı. :) 3- Jenerik içeriği İngilizce'dir.
dimitradon arkdasım iyide bu sadece demo için bak ben linke 8 saatle ebem agladı.. ve full versiyon içnde %45-%50 arasında türkce yaptım..
xxxxxxxxxxxxxxxx abi sen mesaj attın diye bende atıyorum sen süppppppppppersin yau senin gibi birisini nerde buluruz bilemiyorum
-Connect- Rica ederim. **@mertulan:** FrameWork">http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en>FrameWork/a>
B_e_C_k_H_a_M_07 öylede ben connect'e sordum zaten.Ama 90 dk yapılmıyor diye biliyordum.Forumu iyi araştır olmadığını göreceksin
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 hocam peki freeze time uygulamasıyla calışırmı bu yama??? Denemedim ki. :confused:
Gökhan o dediğiniz yama ile çalışır çünkü o dediğiniz yamanın eng.db dosyası ile işi yoktur rahatça kullanabilirsiniz