Anelka67 arkadaslar, cok tuhaf ama.. cpu hic faul yapmiyor, bi kere bile frikik atamadim, ne bu ya :confused: sizde öyle mi?
Elensar77 Bende faul cok oldu valla,üstelik ara pasta karsı karsıya kaldıgım zaman direk arkadan indiriyo ve kırmızıyı yiyo!
chos3n Dostum al topu son adamı geç kaleye doğru depar atarken bi çakıyolar arkandan feleğin şaşıyo walla :D
sefillik bişey merak ettim bu demo oyun galiba semi-pro profesyonel değil. fulll çıkınca profesyonel oynarız. o zaman cpu daha ii oynar. cpu eksisi ayağında topu çok tutuyor.
by_srtc Walla ben bi kere frikik kullanabildim. :sly: Genelde frikik kullanmak için faulu ben yapıp karşı takıma geçip frikikleri kullanıyom... :hihi:
ridvan155 Orjinal Mesajı Yazan: by_srtc Walla ben bi kere frikik kullanabildim. :sly: Genelde frikik kullanmak için faulu ben yapıp karşı takıma geçip frikikleri kullanıyom... :hihi: ben de senin dediğin gibi yapıyordum hatta 2 kere penaltı bile kullandım ama faul bile yapması zor :D :hihi: :D :hihi:
Freeman ben free kick ten 3gol attım 2 tane ronaldinho bir tane giggs pesteki gibi olmus atıslar el alısık gelen gol oluyor:)