Ben TSL yi kurdum Fenerbahçe ile oynuyorum ama bir sürü sorun var, Avrupa kupasında iki tane Fenerbahçe vardı, ikisinin de maçlarını ben oynadım yarı finalde rakip olduk ilk maçı 4-0 aldım ikinci maçı da 4-0 aldım maç bitti finale kaldım diye sevinirken bir baktım maç uzatmaya gitmiş :-| uzatmada aldım maçı. Sonra transfer de sorunlar var ne doğru dürüst oyuncu alabiliyorum ne de satabiliyorum oyuncu almak veya satmak istediğim zaman en az 18 oyuncunuz olması gerekir diye mesaj çıkıyor hâlbuki 18 den fazla oyuncu var. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.