arkadaşlar bu fifa yı high detaile getirip iyi bir ekran kartı olan arkadaş screenlerini yayınyalabılırmı..
yoksa fıfayı ılk alan arkadas bole mı yaptı
yanı bana cok kotu geldı formalar ve yüzler..
ingilterede oyunu oynayan arkadaşa yolladım bu verılen screenlerı alakası yok dıyor