Oyunda uzaktan gol atmak daha kolay artık ve frikikler daha kolay geldi bana.
Ve de en güzel özelliği şutlar yerden gidebiliyor ve etkili oluyor. Sonra İkili mücadele ile top kapmak tamamen bize bırakılmış(buna dikkat edin) Artık oyuncunun arkasından elleri,vücudu ve ayakları kullanarak önüne geçebiliyoruz ve bunlar gerçekte olduğu gibi yavaşça gerçekleşiyor. Tıpkı ağır çekim gibi. Bu harika. Evet çok büyük değişiklik yok ama bence idare eder. Fifayı sollamak içinse fazla bile. Unutmadan, top kapmalar daha sık oluyor.Yani daha kolay. Ama tempoyu düşürmüyor. Arapasları da daha etkili ama Oyuncunun topu önüne alıp sürmesi yine bize bırakılmış. Yani iyi bir arapası yapsanız bile topu kontrol edemezseniz veya çapraza taşırsanız bir anlamı yok.