ben bunu kimin yaptığını bilmiyorunmki yani bioslu olanı bana evo'dan bir arakdaş yollamıştı bende burda birsi sorunca link verdim ben yaptım demedimki bunda yanlış olan ne zaten detaylı olarak şu nasıl diye bir arkadaş soru sorunca onuda link'e yönlendirdim ,pardon ama yanlış bir duurum yok ki yani bu bir dosya ve içinde hiç bir bilgi yokyu şu yapmıştır falan diye olsa onuda yazarım benim bu konuya girmemin sebebi birinin ihtiyacı oluşması ve bir kişininde bilmeden ukalalık yapması idi ,ama artık bios'u senin hazırladığını örendiğime göre ee ozmn helal olsun daha ne diyim ,, yoksa olmuyordu bu emü işi :)
yani hakikatten insan bazen şaşırıyor napacağını ben nerden bilicem bunun biosunu şu yaptı diye yapmayın ya...elimde vardı bende verdim link. ltf arkadaşlar ..zaten eeğer kayanğını biliyorsam belirtiyorum , eski topiclerime bir bakın derim