beyler telefonda hiç problem yoktu benim. müzik dinliyordum tel kapanıp açıldı. ekranda kırmızı büyük şekilde contackt service yazdı. kapattım açtım bir kaç kez düzeldi. 1 hafta filan sonra tekrarladı. düzeltemedim. şarza taktım. bekledim tekrar denedim düzeldi. en son bir geldi yazı artık teli duvardan duvara çarpmaya başlıcam bidaha düzelmedi. şimdi kvk ya götürsek teli açmaya bakmaya 25 kaat isterler. ben napacam ??? fikri olan varmı??