emotech arkadaşlar ben gta sa img tool 2 ile araba ekliyorum ama hep hata veriyo ya oyun açılırken yada oyun oynarken bir yerde donuyo ve kapanıyo yardım edebilir misiniz?????????????????????
S n i p e r evt aynı sorun bende de var ve oyun ilerledikçe donma yapıyor.. Araba eklentisi yaptıktan sonra başladı
__JackaL__ niye "CarİnstallerFinal" ı kullanmıyorsunuz? Ben onunla arabaları koyuyom çok güzel çalışıo