Orjinal Mesajı Yazan: Anarchy Carsi
iyi güzelde Nike bu ülkede Milli takim haric kimseye sponsor olmadi..
Bu formalar fantastik yaptım oyüzden nike ın başka takıma sponsor olmaması önemli değil..:)
Zoro:
Bunlar ilk formalarım değil daha öncede yapıyordum fakat format atınca photoshop silinmişti uzun zamandırda yapmıyordum şimdi banada bir garip geldi :D
fantastik yapmak daha hoşuma gidiyor ..:)