gbaran Ben formayı kit raptorla importluyorum ve doslarda tamam da dosta attıktan sonra bişey çıkartı ve habire hata veriyor( 4 defa) ondan sonra forma yüklendi diyor oyuna giriyorum üzerlerin de gri forma olmuyor olmuyor nasıl yapacam