:) :D :D :) arkadaşlar bir siteden mouse probleminin çözümünü sanırım buldum we paylaşmak istedim...eğer dil seçimi we takım seçiminde diller we takımlar sürekli ilerliyorsa aşağıdaki basamakları uygulayın (belki olur)
1-fifa 06 demoyu açın we sonra masaüstüne (ALT+TAB) tuş kombinasyonunu kullanarak çıkın
2-bilgisayarıma sağ tıklayın ve özellikler e girin yukardan donanıma we sonra aygıt yöneticisine girin we sonra insan arabirim aygıtlarının yanındaki + ya tıklayın we sorunlu olanların yanında carpı weya ünlem wardır onlara sağ tıklayıp kaldırın arkadaşlar şunun son paragrafını tam anlayamadım :confused: :confused: ondan ben size orginal son paragrafını wereyim siz belki tam anlarsınız......
------------orginal ingilizcesi (aygıt yöneticisine girdikten sonra)------------
7) now its down to tiral and error keep on disableing things and swiching bettween fifa06 and the device manager, eventually you will disable the ting causing the problem. (just remember not to disable your keyboard and mouse)