gokmenfilizman Ben şu 13 part indirdim. Kopyala yapıştır diyorlar yüklemek için ama çıkan dosyalar hiçbir şeye benzemiyor yani oyunun içinde böyle dosyalar yok anlıyacağınız...
Beirrut dkz studio 0.59 beta(diğerleriyle olmuyo) ile we turka 3 içinden çıkan e_text.afs yi açıyon açıldıktan sonra solunda bi kutucuk var ona tıklıyon(kutuda işaret varsa gerek yok) sonra 0_sound dosyasının sağında apply patch var ona tıklıyon hedef olarak dat 0_sound.afs i göster tamamdır
gokmenfilizman Arkadaşım bu senin dediğin We 3 Turka Update için geçerli zaten onun içinde bir açıklama dosyası var orada anlatıyor ben WE Turka 2.0 için nasıl kurabileceğimi bilmiyorum. Hiçbir açıklama yok içinde..
Beirrut iii de niye başlık olarak arkadaşlar weturca3 yükledim ancak hiç tezahurat yapmıyolar ya lütffen yardım!!!!!!!! -------------------------------------------------------------------------------- tezahurat yok arkadaşlar.lütfen yardım. yazdın