SiNBaD_ İşte link ve golü izleyin.Boyut 5,36 MB'dir ve winrarla sıkıştırılmıştır.Yorumlarınızı bekliyorum.Gol Roy Keane'nin olduğu için öyle upload ettim. http://rapidshare.de/files/4635593/Roy_Keane.rar.html
.ultrAslan. baslikla videonun ne alakasi var ve bu oyunun neresi yasaklanmis bildigimiz fifa06 demosunda güzel bi gol atmis biri ee...??
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: 'baslikla videonun ne alakasi var ve bu oyunun neresi yasaklanmis bildigimiz fifa06 demosunda güzel bi gol atmis biri ee...?? şahsen bende arkadaşın ne demek istediğini anlamadım
ozon Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Neresi yasaklanmamış asıl işte yasaklanmış siyah beyaz video gol nelerle uğraşıyonuz yaw??? :D :D :D :D
soccerman Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 İşte link ve golü izleyin.Boyut 5,36 MB'dir ve winrarla sıkıştırılmıştır.Yorumlarınızı bekliyorum.Gol Roy Keane'nin olduğu için öyle upload ettim. http://rapidshare.de/files/4635593/Roy_Keane.rar.html Ya boaught17 senin işin gücün yok mu? Bu gol geçen gün Screenshotlarını koyduğun gol. Niye millete yalan söylüyorsun?
SiNBaD_ hayır o gol girmedi ve renkli bu ise siyah beyaz ve gol giriyor.Eski screenshotlarla olan d ile çekildi.Bu ise a ile
soccerman Ya tamam anladı fifa 06 'dan görüntüyü başka bir program ile kaydetmişsin ve sahayı siyah yapmışsın. Hatta bu sahayı kullandığın kayıt programı yapmış.Uzatmana gerek yok. Hala daha neyi savunuyorsun? Millet senle dalga geçmeye başladı...
SiNBaD_ tamam bir şey savun muyorum ama o program yüzünden öyle değil demo bozuldu da ondan.Sildim tekrar yükledim
SonKatip Arkadaşlar burda neyin tartışması yapılıyor? Benim duyduğuma göre Fifa06'da siyah beyaz maç yapabilme imkanı var. Bu gol de ya o şekilde atılmış, ya da sayah-beyaz olarak kaydedilmiş bir gol. Bunun çalıntı ya da yasaklanma ile ilgisi yok.
SonKatip Ayrıca golü bende izledim şimdi, siyah beyaz falan değil. Düpedüz .ini dosyalarının kurcalanması sonucu oluşan bir görüntü bozukluğu sadece.
SiNBaD_ dedimya karıştırınca dosyaları öyle oldu bende biraz böyle heyecan yaratayım dedim bundan sonra birşey bulursam paylaşmıyacam artık