*TeSaDüF*28 Güzel Videolar var sitede uA çalışma masasında gördüm onlarda renktaşlarımız gs miz için birşeyler yapmaya çalışıyorlar bizde destek olalım .... Gs http://www.bemek.net/videos/gs.wmv History http://www.bemek.net/videos/history.wmv Harika 1 Video klip yapmışlar ben şahsen beğendim yalnıuz divix kurulu olması lazım galiba ...ben winamp ta izledim çok güzel tavsiye ederim...
Carrusca_16 ewt gercekten muthis ama sen en güzeline bakmamıssın anlasılan orda 100.yıl diye bi dosya war onu mutlaka ama mutlaka izle ;) bide victory war oda arsenal macından görüntüler.. teşekkürler ;)
B_e_C_k_H_a_M_07 Babalar victory videosunu kesinlikle izleyin.100.yıl ve victory süppppppeeeeeeerrrrrr.
Mr_AsLaN Victory videosunu izledim gercekten butun tuylerim diken diken oldu aglayasim geldi O Bulentin kolu kirikken devam etmesi
B_e_C_k_H_a_M_07 Victory videosu uefa finalinden görüntüler var.Süpppperrrrrrrr ötesi bir video mutlaka izleyin
*TeSaDüF*28 Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN Victory videosunu izledim gercekten butun tuylerim diken diken oldu aglayasim geldi O Bulentin kolu kirikken devam etmesi kimin tüyleri ürpermezki ben ilk izlediğim zaman içim ürperdi.... bu arada beğendiğinize sevindim.. :)
meteor ark.lar victory i divx i indirip izledim we gözlerim doldu helal olsun yapanlara ama diğer 3 unu izleyemıorum wmv olanları onları nasıl izleyebılırım wınamp belgesi dio winamp i acıo ama sadece ses goruntu yok nası yapablırım????