arkadaşlar şu 1-2 sene içinde gs ye bir şeyler oluyor futbolcular kaçıyor
yönetim çıkmazın içine giriyor.kasaba borç bankaya borç heryere borç bence son zaman larda yaşanan olayların sorumlusu maddi imkansızlık ve yönetim,
bu yüzden zor transfer yapıyorlar ama illa transfer şart değil.sorunların hepsini sezon sonunda şampiyon oalrak kapatabiliriz..bence şu anda sorunumuz paraa..sizce ne oluyor ??