Kerim herkes benim gibi süper pcye sahip olmayabilir :p şayet oynadığınız pcde demo kasıyorsa , demoyu low level çalıştıran bu yamayı indirin ve "FIFA 06 Demodatacmn" kalsörüne kurun
Kerim fifanın en büyük artısı bu bence en kötü pclerde bile çalışıyor ve genede güzel grafiklere sahip
Grandmonster yaw benimkinde hafifse olsa görüntü titriyo gözüm bozulacak yaw radeon9800 pro celeron 2.4 256 ram var ekran kartındanmıdır yoksa ramdan falan mı