juzam hoca biz kimseye temas etmiycez sadece atıyorum stadda alex veya hakan şükür top sürerken onları 3 boyutlu olarak izliycez ayrıca bunları şuandada yapabilirsin bunun için hologram makineleri var bunlar yansıttığın nesneyi 3 boyutlu olarak görmeni sağlıyo amaç bunları tvlere monte etmek adamlar onun için uğraşıyolar bence 2011 e kadar çok rahat yaparlar bu japonlardan hiç bişi kaçmaz ayrıca teknolojide sınır yavaş yavaş kalkıyo ortadan adamlar hergün dünyada yeni bişiler buluyolar nanoişlemcilerin olacağını kim bilebilirdi 94 yılında dünyadaadsl diye bişi olcak kesintisiz ve hızlı bi şekilde internete giricez ama bu türk telekom yüzünden sürüyle para ödeyip avrupada aboneliği bedavayken bize anca 2048 bağlantı verileceğini sölesem bana nerenizle gülerdiniz kim bilir KISACA 2011 DE BU BULUŞ GERÇEKLEŞİR.
Brian Moser Bence de bu icat için imkansız demek hata olur. Ama şöyle bir şey var ki bu teknoloji için sadece TV'yi üretmek yetmez gibi geliyor bana. Çünkü TV'ye bu verileri aktaracak olan yeni bir uydu sistemi ve bu uydu sistemine de koku, duyu gibi hisleri aktaracak dedektör kameralar. En basit yönünden biliyorum ama mantığı böyle olacaktır sonuçta. TV'yi üret(ebilecek)en adam, diğer sistemi de yapar diye umuyorum. Bundan yıllar sonra çocuklarımız belki torunlarımız :"Bak görüyor musun babamın/dedemin zamanında adsl'ler 2048'lerde geziyormuş ülkemizde. Dışarıda da T3 varmış. Ama şimdi adsl mi kaldı hee işe bak :)" diye birbiriyle geyik yapacaklar... Bizim bundan 20 sene öncesini yaptığımız gibi...
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay abi böle bi tv acaip pahalı olur ama ben alırsam walla o zaman düşünsene mankenlere kızlara dokunuon tv den kokularını alıon :D ehehe manyak olur he Abi hemen sattın kız arkadaşını :D
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Abi hemen sattın kız arkadaşını :D her erkeğin içinde var böle şeyler :D :D :D ;)
footer walla süper olur sevdiğim karakterlere silah çektiklerinde elimi uzatırım dur falan derim hele açık filimler abowwwwwwww yatağın altında saklanır ım erkek gidince falan filan bu arada burakreis nie not:çalıntıdır yazdın o benim esprikim yapmaaa:D
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: footer yatağın altında saklanır ım erkek gidince falan filan:D O Kadar da değil :)
fifaman iyi güzelde bundan 100 sene önce millet aya çıkıyo deseler ne derdiniz.bu iş niye olmasın.bu dünyayı değiştirebilecek gücü kendi içlerinde keşfetmek yerine sadece yaşamayı daha kolay bulan küçük insanların ortaya attığı büyük bir kelimedir imkansız.
CrossOver rüyamıza japonlar girip "bu rüyayı kim yaptı?ci vi si"dicekler eheheh.k**ı yere yakın olandan korkçakmışsın yaparlarmı yaparlar.
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: footer burakreis nie not:çalıntıdır yazdın o benim esprikim yapmaaa:D hadi leynn.... :D :D :D
tolgajk forum caponlardan geçilmiyo:D heryerde caponlar şöle de bölede:) güzel oulr ama bi o kadarda telikeli olur