enyuem ispanyolca spikeri nereden indircem.............................................................................................................. :sly:
koraykosker AYNI KONU AYNI 2 KONU AŞAĞIDA VAR ABİCİM FORUMU İNCELESENDE ÖYLE KONU AÇSAN http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=599534#post599534