mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ozon ewet işte top kafa aslında bu onun suçu diil . çünkü sheva'nın bu kafası gerçekten sertti bu screeni ea sports'a yollamak lazım :D :D :D
ozon Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 ötekiler nereye bakıyor başka top daha mı var shevadan başka :hihi: :hihi: oha derim arkadaşım buna fotomontajmı diyorsun yani
mayazb ya ciddi ciddi hatalar ortaya çıkıyor bu fifa 2006 da enterasan yani işallah bunlar full sürüme yansımaz yani ben bi sene boyunca çekemem gol attıktan sonra kalecinin out atmasını:)
ozon Orjinal Mesajı Yazan: mayazb ya ciddi ciddi hatalar ortaya çıkıyor bu fifa 2006 da enterasan yani işallah bunlar full sürüme yansımaz yani ben bi sene boyunca çekemem gol attıktan sonra kalecinin out atmasını:) gerçekten öyle bir hatamı war?
ozon Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Photoshop'a benziyor ama neyse ... :,( :,( :,( :,( :,( walla kardeşim eğer bu fotoşopsa sen hiç fotoşop görmemişin demektir
mayazb Orjinal Mesajı Yazan: ozon gerçekten öyle bir hatamı war? Evet hemde ikikere oldu hadi birisi yan ağlardan içeri girdi ben gol sandım o kabul ama diğerini voleyle attım ve tam kalenin ortasından gol oldu ama outla oyun başladı,sanırım barcelonaydım ikisindede aynı takımdım yani belki barçada sorun vardır bilemicem:) easports açıkladı hakemler hata yapabilecek diye ama bunun bi hakem hatası olduğunu sanmıyorum...
ZoRo **arkadas biras saygili olsan diyorum ... !!! .... Bence oyle .. cok puruzler var .. veya ea grafik den cakmiyor .. ea grafikten cakmadigini kim soyleye bilir ? ee o zaman tek bisi kaliyor oda photoshop ... **
ozon ewet arkadaşlar artık bu konuyu burda kapatalım. ben biraz anlarım fotoşoptan . yani size bi şaka yapiyim dedim .
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ozon ewet arkadaşlar artık bu konuyu burda kapatalım. ben biraz anlarım fotoşoptan . yani size bi şaka yapiyim dedim . yani şimdi bu photoshop muydu demek kandırdın bizi ha
mayazb Bizde yedik haa..:) ama keşke benim başıma gelen olaydan screens alsaydım neyse tekrar olursa alıcam.
ozon Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ yani şimdi bu photoshop muydu demek kandırdın bizi ha ya arkadaşlar sizi kandırdım :) nasılda yediniz ama ?? ben biraz şakacıyımdır peki bi fotoşop çalışması olarak nasıl??????? :mad: :mad: :mad: :( :(
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ozon ya arkadaşlar sizi kandırdım :) nasılda yediniz ama ?? ben biraz şakacıyımdır peki bi fotoşop çalışması olarak nasıl??????? :mad: :mad: :mad: :( :( bence güzeldi