Ya arkadaşım kusuruma bakma ama öyle herşey için burada başlık açılırsa olmazki di mi? Forumda sabit bir konu var 2006 demo adında orada yazabilirsin bunları yani yok çalım nası atılır yok top nası sürülür yok topa nası vurulur falan yapmayalım böyle lütfen, birazda sert oldu ama kusura bakma böyle yani.