arkadaşlar frikik atarken eskisi gibi hedef işareti çıkmıyor arkadaşlar. bu yüzden frikik atarken şunlara dikkat edin
1- firirk atmadan önce arkadaşlar aşağı ve yukarı yön tuşları ile aşağımı yukarımı atacağım diye belirleyin örneğin ben yön tuşunda en aşağı bastım ve topa vurdum. top yerden füze gibi gidip ağlarla buluştu
2- hızınınızı belirlemek için ise şuta basarken ortada açık mavi bir alan görüceksiniz aynı fifa 2005 te yeşil renkli olduğu gibi işte oraya getirdinizmi gol oluyor arkadaşlar % 99
3- mesela bir örnek daha aşağı yön tuşuna sonuna kadar bastım daha sonra hafi 2-3 defa yukarı tuşuna bastım ve sonra mavi yere getirdim arkadaşlar inanarımsınız şut yerden giderken yaaş yavaş yükseldi ve tam 90 a girdi ingiltere premier ligindeki goller gibi oldu
eğer izinde frikik atışları ilgili ipuçlarınız vasa paylaşalım