sakın powerdan gelen kabloda veya IDE kablonda sorun olmasın !!!
:D:D:D:D:D:D:D:D
dostum 2 mesj altta zaten açmış olduğun aynı konu varken nie açarsınız anlamam valla...
git komşunun powerını ödünç al dene eğer tanırsa power kablonda sorun var.. IDE kablonda sorun yok sanırım diğer açmış olduğun konuda açıklamışsın..
master slave ayarlarını doğru yaptığına emin misni??
DMA yı falan açıksa kapat kapalıysa aç;)